Motocykel BETA RX 350 2T MY26 (modrá/červená)
Beta RX 350 2T MY26 - cena bez DPH 7269,11 €
Beta sa s novým modelom RX MY26 dostáva do novej dimenzie zábavy a dokazuje, že verí v projekt MX ako nikdy predtým. Rozširuje svoj rad a kladie nové základy pre vývoj kompletného modelového radu 2T a 4T.
RX 350 2T MY26
Dva úplne nové modely, ktoré spôsobia revolúciu na trhu s motormi 2T, sa pripájajú k modernizovanému modelu RX 450 pre modelový rok 2026, ako bolo oznámené na veľtrhu EICMA počas nového charitatívneho závodu Champions Charity Race s legendami MotoGP a závodov. Rad 2T víta nový motor s objemom 350 ccm a do rodiny 2T RX sa pripája aj závodný RX 250! Zostáva už len vybrať si jeden a vyraziť na trať za zábavou!
Čo teda znamená zábavná jazda na motocykli Beta? Jedno slovo, RideAbility. Každý motocykel značky Betamotor je navrhnutý talianskym výrobcom tak, aby každému jazdcovi poskytol motocykel, ktorý sa zároveň ľahko riadi a zároveň ponúka vysoký výkon. Produkt, ktorý dokáže z každého jazdca dostať to najlepšie, a to vďaka kombinácii motora a rámu, ktorá poskytuje zábavnú jazdu bez toho, aby ste sa museli obávať výkonu motora na úrovni majstrovstiev sveta, čo z RideAbility robí jeho kľúčovú hodnotu.
RX 350 2T si kladie ambiciózny cieľ kombinovať výhody 2T s výkonom podobným 4T – plným a lineárnym pri akejkoľvek rýchlosti, výkonným a pritom vždy ovládateľným. Prečo dvojtaktný motor? Pre jeho jednoduchosť použitia, montáže a údržby, vďaka čomu sú zmiešavacie motory perfektnými spojencami v rekreačnom alebo závodnom využití motocykla, kde sa jazdci môžu spoľahnúť na osvedčený výkon motora, motora, ktorý poskytuje obrovské množstvo využiteľnej energie a zároveň zostáva nízkonákladový na údržbu. Ďalšie kubické centimetre v porovnaní s RX 300 – opúšťajúcim scénu – vytvárajú na motokrosovom 2T doposiaľ nevídanú karosériu, ktorá typické závodné vlastnosti Bety pre enduro posúva na n-tú mocninu, vždy pripravený a plný pri akejkoľvek rýchlosti. Motocykel bol navrhnutý pre neprofesionálnych jazdcov, ktorí pravidelne jazdia (vzhľadom k vysokému dostupnému výkonu) a ktorí si chcú užiť zábavu bez prílišnej únavy, a to využitím ľahkosti a ovládateľnosti tak ľahkého a vysoko výkonného modelu 2T.
Skutočná revolúcia pre RX, ktorá si zachováva rovnaký cieľ projektu: vybaviť motocykel rámom, motorom a komponentmi vysokej úrovne a priniesť do sveta MX novú hranicu jazdných vlastností.
RX 350 2T
- Motor: oba objemy motorov dostali úplne nové, účelovo vyrobené motory. Model RX 350 2T bol navrhnutý tak, aby dosahoval čo najväčší lineárny prenos výkonu a dal jazdcom možnosť využiť veľký dostupný výkon v prípade potreby, zatiaľ čo RX 250 2T sa môže spoľahnúť na explozívny výkon a je pripravený pretekať za všetkých podmienok.
- Hlava: Prvým znateľným rozdielom pri pohľade na nové motory je určite hlava s dvojitou zapaľovacou sviečkou pri modeli RX 350 2T, zatiaľ čo model s objemom 250 ccm sa stále spolieha na klasickú jednu zapaľovaciu sviečku. To ešte viac odlišuje charakter oboch motocyklov. Model s objemom 250 ccm poskytuje jazdcom vysokootáčkový motor, ktorý konkuruje motocyklom typu 250 4T, zatiaľ čo model s objemom 350 ccm si udržuje väčší krútiaci moment a zaoblený priebeh záťahu, čo uľahčuje jeho rekreačné použitie pri nižších rýchlostiach a zároveň poskytuje dostatok celkového výkonu pre závodné použitie.
- Valec, piest a rozvodný ventil: pre ďalšie odlíšenie oboch motocyklov – okrem zrejmého objemu motora – pracovali inžinieri spoločnosti Betamotor na nových valcoch a piestoch, navrhnutých špeciálne pre každý motor. Rozvodný ventil bol tiež presne kalibrovaný na riadenie oboch dodávok pomocou rôznych pružín.
- Kľukový hriadeľ: oba motocykle majú odlišný zdvih, pričom 250cc dosahuje 72 mm a 350cc 73,6 mm.
- Kľuková skriňa: nové kľukové skrine motora s rôznymi vnútornými prvkami medzi oboma objemami, zodpovedajúce kľukovej hriadeli každého modelu.
- Prevodovka: Prevodovky sú spoločné pre oba modely, jediný rozdiel spočíva v konečných prevodových pomeroch reťazových kolies, 13/50 pri modeli 250 a 13/47 pri modeli 350.
- Výfuk: tiež novinka pre oba modely. Výfukové systémy boli navrhnuté tak, aby vylepšili vlastnosti oboch motorov, a líšia sa vnútorným priemerom tlmiča, ktorý je pri modeli 350 väčší.
Nové komponenty zdieľané všetkými objemami motorov:
- Grafika: moderný závodný vzhľad, jednoduchý a zároveň výrazný, finálny doplnok talianskeho radu RX.
- Chladiče: ich nosná konštrukcia bola zosilnená, aby sa zabránilo akejkoľvek deformácii, ktorá by mohla ovplyvniť ich prevádzku, a to aj pri náročnom používaní.
Nasledujúce prvky sú potvrdené v celej sérii:
- Rám: geometria zostáva nezmenená, rám teraz obsahuje liatu výstuhu pre ďalšie spevnenie rámu okolo oblasti krku riadenia. To zvyšuje spoľahlivosť a tuhosť najviac namáhanej časti rámu.
- Hliníkový zadný pomocný rám a špeciálny box filtra: hliník dodáva konštrukcii správnu úroveň tuhosti. Ľahký, ale zároveň dostatočne pevný, aby zvládol nároky motokrosu. Prístup k filtru zostáva na ľavej strane motocykla, je extrémne jednoduchý a intuitívny a navyše sa ovláda bez použitia náradia. Sedlo s tlačidlom sa tiež odníma bez náradia.
- Odpruženie Kayaba: vidlica (48 mm) a jednoduchý tlmič (50 mm) sú pri nových modeloch špeciálne kalibrované s dôrazom na ovládateľnosť a stabilitu pri stúpajúcom tempe. Výsledné nastavenie je dostatočné na to, aby si každý jazdec, od amatérov až po profesionálov, zaistil sebavedomie.
- Brzdový systém Nissin: s plávajúcimi strmeňmi a kotúčmi Galfer s priemerom 260 mm vpredu a 240 mm vzadu pre výkonné a modulárne brzdenie.
- Reťaz: bez O-krúžkov, ľahšia a hladšia.
- Lítiová batéria: ľahšia a nevyhnutná pre rýchle štarty.
- Silentblok riadidiel: Úchyty riadidiel Xtrig Flexfit poskytujú pohodlné uchopenie na riadidlách pre lepšiu kontrolu a zníženie vibrácií.
Aby sme dokončili prehľad o motocykloch:
- Mapy motora: všetky modely RX sú vybavené dvoma špecifickými mapami motora (mokrý a suchý), zatiaľ čo štvortaktný model má tiež štyri úrovne kontroly trakcie (zapnuté/vypnuté/aktívne s tvrdou mapou/aktívne s mäkkou mapou) pre riadenie značného výkonu vozidla vo všetkých terénnych podmienkach. Tlačidlo pre výber mapy a TC sa nachádza na nárazníkoch riadidiel.
Všetky modely RX budú dodávané s personalizovaným stojanom. Model 4T má navyše štyri rôzne kladky plynu na prispôsobenie odozvy plynového pedála.
| Číslo produktu | RX 350 2T MY26 |
|---|---|
| Veľkosť | 3XS |
| Značka | BETA |
| Farba | modrá/červená |

