Motocykel BETA RR RACE 2T 250 (biela/modrá/červená)
Dostupnosť:na preverenie
SKU
28306
Kód: RR RACE 2T 250 MY26 10 445,00 €
Beta RR RACE 2T 250 MY26 - cena bez DPH 8491,87 €
Je čas na ZáVODY!
Pretekárske motocykle RR predstavujú závodné verzie modelov Beta Enduro, ktoré sa vyznačujú sériou úprav motora, odpruženia, rámu a vybavenia, vďaka čomu sú motocykle ideálne na to, aby ste na trati podali čo najlepší výkon – vždy v znamení jazdných vlastností. Pozrite sa na všetky nové funkcie a vlastnosti, ktoré odlišujú modely My 2026.
RR RACE 2T 250 MY 2026
- obsahuje celú sériu závodných komponentov
- osvedčený a testovaný systém odpruženia a špeciálne komponenty závodnej verzie Beta
- uzavretá kazetová vidlica Kayaba AOS s priemerom 48 mm: eloxované vnútorné diely a úpravy materiálov minimalizujú klzné trenie, zatiaľ čo nastaviteľná kompresia a tlmenie odskoku umožňujú každému jazdcovi nájsť perfektné nastavenie
- Monoshock Kayaba C46 RCU: Monoshock KYB možno považovať ako meradlo v závodnom kontexte pre svoju schopnosť absorbovať nerovnosti terénu, úroveň trakcie prenášanej na motocykel a konzistenciu výkonu, a to aj pri obzvlášť náročnej prevádzke. Jeho hydraulické nastavenie je možné plne prispôsobiť úpravou vonkajšej kompresie (vysokej aj nízkej rýchlosti) a nastavením odskoku
- rýchloupínacia predná náprava: táto súčasť, ktorú je možné okamžite rozpoznať podľa červenej eloxovanej uvoľňovacej páky z hliníka, je kľúčová pre úsporu drahocenných sekúnd v závode, keď potrebujete vymeniť pneumatiku
- zosilnené chrániče rúk: chrániče rúk sú vyrobené z dvojkomponentného materiálu a nielenže dodávajú motocyklu závodný vzhľad, ale taktiež sú obzvlášť odolné aj pri najnáročnejšom terénnom použití
- stupačky zo zliatiny Ergal: pre zaistenie maximálnej kontroly za všetkých okolností a bez straty kontaktu s motocyklom sú modely RR Race vybavené závodnými stúpačkami Ergal s vymeniteľnými oceľovými čapmi; tie sú užšie ako v minulosti, aby uľahčovali pohyb nôh, ale ponúkajú lepšie vlastnosti z hľadiska priľnavosti
- zadná rozeta s eloxovaným hliníkovým jadrom a oceľovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, ľahkosť a pevnosť – perfektná kombinácia všetkých vlastností, ktoré musí mať každý závodný komponent.
- špeciálne závodné sedlo: s protišmykovým čalúnením a vreckom na dokumenty pre bezkonkurenčnú priľnavosť, pohodlie a praktickosť
- závodná grafika: aby na závodnom poli nikdy nezostala bez povšimnutia
- eloxovaná čierna radiaca páka a zadný brzdový pedál
- viečko plniaceho hrdla prevodového oleja, viečko plniaceho hrdla motorového oleja a viečko olejového filtra z eloxovaného červeného hliníka
- napínače reťaze z červenej zliatiny Ergal
- pri všetkých dvojtaktných modeloch sa Beta rozhodla zostať pri svojom rozhodnutí a zrušiť automatický zmiešavač (k dispozícii v katalógu továrenských dielov), aby minimalizovala hmotnosť motocykla
Motor RR RACE 2T 250-300
- v súlade s nedávnymi inováciami zavedenými v rade XPRO MY26 – ktoré si široko cenia amatéri aj skúsení užívatelia – bol motor nového RR Race 250 2T kompletne prepracovaný s cieľom dosiahnuť väčší krútiaci moment a širší prenos výkonu pri všetkých rýchlostiach
- kľukový hriadeľ a valec: teraz zdieľané s modelom 300 2T, zdvih bol oproti minulosti skrátený (zo 72 mm na 69,9 mm) av dôsledku toho bolo zväčšené vŕtanie (zo 66 mm na 67,4 mm), aby sa zachovalo 250 kubických centimetrov
- geometria prepúšťacieho kanála valca bola prepracovaná a teraz obsahuje nový špecializovaný piest
- nová hlava valcov: spaľovacia komora bola kompletne prepracovaná, aby vytvorila ideálne prevádzkové podmienky s novou geometriou motora a zároveň používala dvojitú zapaľovaciu sviečku
- dvojitá zapaľovacia sviečka ponúka vylepšené rozloženie bodov zapálenia v spaľovacej komore, čo vedie k zníženiu plytvania palivom - to sa premieta do väčšej stability karburácie pri všetkých otáčkach motora a presnejšieho riadenia zaťaženia motora za všetkých podmienok priľnavosti
- rozsah použitia motora sa ďalej rozširuje, pretože je k dispozícii väčší krútiaci moment, tak aj väčší výkon
- dve zapaľovacie sviečky sú riadené oddeleným elektrickým systémom - to znamená, že ak jedna zo zapaľovacích sviečok zhorí, motor bude stále schopný bežať, aj keď s menšou účinnosťou, čo umožní dokončiť závod alebo jazdu v teréne
- vďaka týmto vylepšeniam sa výrazne zvýšil krútiaci moment a lineárny prenos výkonu bez toho, aby to ovplyvnilo celkový výkon, a tiež sa zlepšila ovládateľnosť motocykla s centralizovanou hmotnosťou a zníženým ťažiskom, kľuková skriňa navyše obsahuje väčšie a pevnejšie hlavné ložiská
- prevodovka bola tiež upravená, a to výrazným predĺžením druhého rýchlostného stupňa
- prevodovka: zvýšila plynulosť pri radení z druhého na tretí rýchlostný stupeň, čo sa prejavilo vyšším jazdným komfortom a stabilitou motocykla počas aj po zmene prevodového stupňa, výsledkom je zreteľné zlepšenie v závodnom využití motocykla, kde vždy nájdete perfektný prevodový pomer pre každú situáciu
| Číslo produktu | RR RACE 2T 250 MY26 |
|---|---|
| Veľkosť | 3XS |
| Farba | biela/modrá/červená |

