Motocykel BETA RR X-PRO 4T 350 MY 26 (červená)
Beta RR X-PRO 4T 350 MY 26 - cena bez DPH 8229,27 €
„Jazdite ako X-PRO“: nový spôsob, ako si užiť enduro, predstavený v minulom roku v beta verzii, sa stal hitom medzi jazdcami všetkých úrovní. S modelovým rokom 2026 sa X-PRO stáva ešte atraktívnejším vďaka aktualizáciám, ktoré znamenajú rozdiel. Skúsení používatelia ocenili jeho univerzálny charakter, vďaka ktorému je X-PRO perfektným spoločníkom pre prechod z rýchlej trate na singletrackový Hard Enduro, s adaptabilným rámom a možnosťou nastavenia odpruženia niekoľkými jednoduchými kliknutiami. Amatéri naopak ocenili jednoduché použitie a pocit bezpečia, pretože vedeli, že modely X-PRO sú navrhnuté pre náročnú jazdu a zároveň poskytujú pohodlnú jazdu.
RR X-PRO 4T 350 MY26
Vďaka prvkom rámu, ktoré boli predstavené v modelovom roku 2025, sa ovládateľnosť modelov X-PRO ešte viac zlepšila vďaka možnosti prispôsobenia odpruženia a nastavenia motora. Motor bol tiež vymasírovaný, čo zlepšilo dodávku výkonu, čo osloví amatérskych aj skúsených jazdcov.
Ako vždy sa séria skladá z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, aby uspokojil potreby veľmi rozmanitého spektra jazdcov. Pre každého jazdca existuje perfektný X-PRO, ale to, čo majú všetky modely spoločné, je schopnosť vzbudiť v užívateľovi sebavedomie a ponúknuť skutočne uspokojujúci zážitok z jazdy.
Zmeny u RR X-PRO 4T 350 MY26
Najlepšie ovládateľný motocykel v rade štvortaktov; uprednostňuje jazdu vo vysokých otáčkach a zároveň si zachováva veľmi progresívny prenos výkonu. Vďaka zníženej vratnej hmotnosti sa jedná o najľahší štvortakt v celom rade.
- Rám: použitie rámu so zväčšeným hlavným nosníkom (+ 1 cm) – pôvodne montovaného na modely X PRO My 25, sa vracia aj pre My 26, aby sa udržalo vyvážené rozloženie hmotnosti motocykla a zároveň sa zaistila stabilita. Väčší rám tiež poskytuje správnu mieru flexibility pre vynikajúce zatáčanie a výjazdy, čo je nevyhnutné ako pre singletrack, tak aj pre hard enduro
- Odpruženie: nové odpruženie ZF, predstavené pri modeli RR X-PRO v roku 2025, poskytuje jazdcovi sebavedomie a pocit pohodlia. Výška sedla zostáva na 930 mm (o 20 mm menej ako pri RR Race), čo jazdcovi poskytuje pocit stability takmer v každej situácii, od amatérskych výjazdov až po jazdu na okruhu, a to aj v tých najextrémnejších podmienkach.
- Vidlica SHC (Single Hydraulic Chamber): Zavedená pre optimalizáciu hydraulickej prevádzky a zníženie celkovej hmotnosti (približne o 250 g). Rozdelenie práce medzi pravou a ľavou vidlicou umožňuje väčšiu kontrolu nad všetkými nastaveniami, pričom pravá vidlica riadi elastickú prevádzku a ľavá vidlica sa stará o hydrauliku. Obe vidlice a ich funkcie boli aktualizované. Najmä bolo kompletne prepracované vedenie pružiny, aby sa zlepšil tok oleja (potrebného na mazanie mechanických súčastí) a zabránilo sa zvyšovaniu tlaku pri vysokej rýchlosti, ktoré by ovplyvňovalo klzný výkon súčastí. Výsledkom je lineárnejšia odozva a predvídateľnejšie správanie bez ohľadu na typ prekážky, s ktorou sa stretnete. Táto jednokomorová konštrukcia umožňuje vidlici reagovať „voľne“, rýchlejšie ako u väčšiny vidlíc, čo celkovo zaisťuje plynulejšiu jazdu.
- Kyvná vidlica: priemer osi zadného kolesa sa zväčšil o 2 mm, celkom tak má 22 mm. Tento nový komponent zaručuje väčšiu tuhosť a torznú odolnosť, čo má za následok lepší výkon pri prehýbaní zadného kolesa alebo v prudkých zákrutách.
- Úchyty na riadidlá: Systém úchytov Xtrig Flexfix poskytuje antivibračný blok medzi riadidlami a spodným úchytom, čo vedie k zníženiu vibrácií. Tento systém je možné tiež vybaviť voliteľnými mäkšími vložkami pre individuálne nastavenie každého jazdca
- Predný ťažný popruh: na zdôraznenie extrémneho charakteru modelu RR X-PRO bol predstavený nový predný ťažný popruh upravený pre Beta – veľmi užitočný na vyslobodenie sa z tých najnáročnejších situácií.
- Prepínač mapy na riadidlách: tlačidlo prepínania mapy, ktoré bolo minulý rok prvýkrát umiestnené na riadidlách, je potvrdené v rovnakej pozícii, rovnako ako pri modeloch MX od Bety, vo vnútri chrániča riadidiel.
- Brzdová pumpa Nissin: Model X-PRO My26, prevzatý z modelu 450 RX, má nový predný brzdový strmeň. Je menší, ľahší a výkonnejší ako jeho predchodca, čo zaisťuje lepší cit a moduláciu.
- Chladiče: Aby sa zabránilo strate spoľahlivosti aj v tých najextrémnejších situáciách, musí byť chladiaci systém vždy v perfektnom prevádzkovom stave. Preto okrem expanznej nádrže chladiacej kvapaliny s objemom 200 cm3 vo vnútri rámu budú nové modelové roky vybavené novými, robustnejšími chladičmi, ktoré zabránia deformáciám a následnému zníženiu prietoku chladiacej kvapaliny.
- Batérie: Modely 4T budú mať novú, ľahšiu a výkonnejšiu batériu pre bezpečnejšie štartovanie za akýchkoľvek podmienok používania.
- Grafika: výrazná osobnosť modelu sa prejavuje v novom, celočervenom prevedení s kontrastnou čiernou grafikou, čo vytvára moderný a športový štýl.
- Zadné svetlo: X-PRO posúva štýl o krok ďalej s novým LED zadným svetlom, ktoré je modernejšie a robustnejšie ako u predchádzajúceho modelu.
- Mapy motora: Štvortaktné motory dostali nové mapy na zlepšenie výkonu v celom rozsahu otáčok. Bez ohľadu na objem inžinieri spoločnosti Beta vylepšili linearitu a použiteľnosť motora, aby lepšie zvládali dostupný výkon pri akejkoľvek rýchlosti.
| Číslo produktu | X-PRO 4T 350 MY26 |
|---|---|
| Veľkosť | 3XS |
| Značka | BETA MOTOR |
| Farba | červená |

