Motocykel BETA EVO 300 2T MY25 (červená/čierna)

Dostupnosť:na preverenie
SKU
28354
Kód: EVO 300 2T MY25
7 226,00 €

Beta EVO 300 2T MY25 - cena bez DPH 5874,80 €

Beta uvádza na trh nový EVO My 2025 s originálnym grafickým dizajnom s vysoko kvalitným estetickým vzhľadom, vďaka ktorému je tento nový model balancom medzi pretekaním a eleganciou.

Nový EVO My 2025 s pokračujúcim vývojom, ktorý pomohol rade EVO stať sa najpredávanejším trialovým modelom na svete. Inžinieri Beta pokračovali vo vývoji radu EVO pre My 2025 s úplne novým setom odpruženia, ktorý zlepšuje celkovú rovnováhu a jazdné vlastnosti motocykla. Séria EVO je jednou z najrozsiahlejších a naďalej ponúka celkom šesť rôznych modelov, z ktorých každý má svoj vlastný charakter a je schopný uspokojiť potreby všetkých jazdcov, čím zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, ktorú každý jazdec zažíva.

EVO 300 2T

Evo 300 je vrcholný model série Evo. Motocykel pre milovníkov veľkoobjemových motorov s pôsobivým krútiacim momentom pri všetkých otáčkach motora a perfektnou základňou pre súťaženie aj na profesionálnej úrovni. Rám a motor boli vyvinuté tak, aby maximalizovali schopnosť motocykla prekonať aj tie najnáročnejšie prekážky a technicky najťažšie preteky. Ideálne riešenie pre skúsených jazdcov, ktorí hľadajú motocykel s bezkonkurenčným výkonom, ktorý je však intuitívny a ľahko ovládateľný od okamihu, keď zasadnete do sedla.

Novinky u EVO MY25

Odpruženie:

  • Vidlica EVO MY 2025 má nový vzhľad s rúrkami O 39 mm, o 1 mm väčšími ako predchádzajúci model. Nová vidlica, ktorú vyrába Ollé, poskytuje zvýšenie torznej tuhosti predného kolesa, čím zlepšuje presnosť a jednoduchosť jazdy na motocykli. Jeho prevádzka je asymetrická, s pravým stĺpikom obsahujúcim pružinu vidlice, ktorá umožňuje vidlicu rýchlejšie reagovať na kamene a ďalšie prekážky. Predpätie pružiny je možné tiež upraviť tak, aby vyhovovalo potrebám jazdca. Druhá vidlica obsahuje úplne novú vnútornú kazetu, ktorá je o 2 mm väčšia ako predchádzajúci model. Tento nový systém je možné tiež upraviť tak, aby riadil prietok oleja ventilom. Táto kombinácia umožňuje jazdcom doladiť prednú vidlicu v závislosti od podmienok. Dôvodom tejto zmeny bolo zvýšenie tuhosti prednej vidlice pri súčasnom znížení hmotnosti použitím špeciálnej oceľovej rúrky, ktorá je oproti predchádzajúcej vidlici konštrukčne tenšia. To tiež umožnilo väčší objem vo vnútri rúrky vidlice pre zlepšenie prietoku oleja, ktorý poskytuje progresívnejšie odozvu na stlačenie, rovnako ako väčšiu presnosť v prispôsobení nastavenia. Čierna povrchová úprava zaisťuje čo najhladší sklz.
  • Úplne nový je aj zadný tlmič, opäť od Ollé, s telom vyrobeným výhradne z hliníka, aby sa udržala nízka hmotnosť, nový jednoduchý tlmič má piest 36 mm odvodený z Evo Factory modelu a je tiež vyrobený z tvrdo eloxovaného hliníka, aby bol zaistený hladký posuv a odolnosť. Rovnako ako vidlica je aj tlmič kompletne nastaviteľný, pokiaľ ide o predpätie pomocou tradičných nastavovačov predpätia, a tiež plne hydraulické nastavenie pre odskok a celkový prietok oleja. Nové vlastnosti odpruženia zaručujú progresívnejšiu odozvu motocykla v kompresii a vylepšené riadenie odrazu, zjednodušujú „plávanie“ medzi kameňmi a schopnosť absorbovať významné dopady, ako po zoskokoch aj skokoch na veľké prekážky.

Grafika:

  • Nová grafika pre modelový rok 2025 vylepšuje celkový vzhľad s využitím nových červených a šedých kombinácií, ktoré sa objavujú na najnovších modeloch Beta, v originálnom mixe, ktorý motocyklu prepožičiava obzvlášť výraznú osobnosť. Šikovné použitie červenej, v tomto prípade použitej na zvýraznenie šedej základne, a červené plastové prvky zdôrazňujú objem motocykla a zdobia jeho estetický vzhľad. Potvrdzuje sa aj prijatie všetkých najnovších nových prírastkov v predchádzajúcich modelových rokoch.

Elektronický kľúč:

  • Kľúč sa skladá z dvoch častí: jedna časť zostáva pripevnená k riadidlám motocykla, zatiaľ čo druhá je magnetická (jazdec ho nosí so šnúrkou okolo zápästia), ktorá aktivuje mechanizmus v prípade, že je odpojený, fungujúca ako „Kill-Switch“. Na rozdiel od bežného spínača vypnutia však nový elektronický kľúč obsahuje aj funkciu ochrany proti krádeži, ktorá zabraňuje naštartovaniu motocykla pri odpojení vďaka kódovaniu, ktoré jedinečne spája motocykel s kľúčom a chráni pred krádežou motocykla, keď je ponechaný bez dozoru.

Prepracovaná maska chladiča:

  • Okrem optimalizácie prúdenia vzduchu sa môže pochváliť aj väčšou ochrannou plochou v oblasti veka a tela chladiča, aby sa zabránilo poškodeniu týchto súčastí pri náraze do vetiev, kameňov alebo v prípade pádu.

EVO 250 2T

  • Kľukový hriadeľ a piestnice so zníženou medzinápravovou vzdialenosťou pre guľatejší chod a zlepšenú dynamiku motocykla.
  • Valec a hlava: prepracované rozvody a spaľovacia komora, poskytujúca lepší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, pri zachovaní výkonu motora pri vyšších otáčkach.
  • Mapa motora: optimalizovaná za účelom čo najlepšieho nastavenia komponentov a využitia výkonu a poslušnosti motora.
  • Výfukové potrubie: bola inštalovaná ochrana potrubia, aby sa zabránilo akémukoľvek prehriatiu a aby bolo potrubie chránené pred nárazmi. Okrem funkčnosti to završuje celkový vzhľad motocykla (tiež pri dvojtakte 125).
Parametre
Číslo produktuEVO 300 2T MY25
Veľkosť3XS
ZnačkaBETA
Farbačervená/čierna